微信公众号:KKT-0910

数学老师 x 法国游 x 英文单词搞掂面试官



故事的主人公:我(K)、R姐姐、D老师、Z老师。

其中,D同Z都糸数学老师。


暑假D老师准备去法国玩。果日糸办公室佢讲起关于搞签证嘅趣事。


D老师:搞法国签证第1次搞唔掂!第2次要面签先得!个官死叫我讲英文!我话我英文唔糸咁好,佢仲死同我讲“Come on, just have a try.”

然后我糸咁背英文单词就过咗面签了!


跟住我哋就齐齐听D老师娓娓道来...


为方便阅读,面试官(以下简称“官”)的问题直接翻译成粤语了。


官:你做咩嘎?

D:Teacher!

官:教咩嘎?

D:Maths!

(哈哈哈哈哈哈...一大波罐头笑声来袭)

官:你老婆做咩嘎?

D:Teacher!

官:佢教咩嘎?

D:Maths!

(哈哈哈哈哈哈...一大波罐头笑声来袭)

官:你哋有几多个人去?

D:Six(熄匙同音,已笑Cry)

K:车牌身份证!

(听故唔好驳故)

官:其余果d糸咩人?

D:3 sisters! One is the 3 sisters' best friend!

(哈哈哈哈哈哈...一大波罐头笑声来袭)


听到呢度,我哋已经笑到傻咗


D老师:然后个官就俾我过咗了

K:我去,咁励志嘅你!

R:糸个官觉得糸法国放佢都唔生啊!

(哈哈哈哈哈哈...一大波罐头笑声来袭)


D:听讲呢!法国果度特别多贼仔噶!我糸度谂紧与其俾人偷,要不要去偷人哋嘅!

K:你可以先下手为强...

Z:去到法国果度记得成日“Merci”呀,d法国佬会“Bonjour”翻你嘎!

Z:Kay,你果排成日糸外地,搞乜呀?

K:学D老师咯!去做贼仔啊!

...


唔知道大家感唔感受我哋当时欢楽的气氛 (/ω\)

大家唔好问我佢哋糸来自边间公立学校的老师,我糸唔会话你知的,因为我都唔知。哈哈哈哈~


其实Z老师暑假都准备去意大利同希腊玩,我糸其驻守糸中国的无时差英译中翻译员。(-ω- `)


呢个故事讲明咗其实英文唔好都唔一定糸坏事,签证好易过哈哈哈哈;其次就糸你唔识得英文唔紧要,身边有人识得就得了哈哈哈哈~


最近压力好大,抽空将开心的事情记录下来。


有的人天生丽质,有的人天生励志,你找到组织了吗?哈哈哈


                                                                                                                    

【公众号:谈谈笑女心底事 / KKT-0910】


评论

© shhhhh. | Powered by LOFTER